19 December 2015

Ce vor barbatii? Femeia tuturor femeilor

Nu, nu! Nu sunt inca beata cu toate ca am scris asta in ultimul meu blog...adica am scris ca probabil voi fi beata de acum incolo. Pe moment sunt inca...treaza mai mult sau mai putin.
 


Asa de iarna, in spiritul Craciunului uitandu-ma la indragostitii de pe strada, mi-am adus aminte de niste cuvinte din cartea Don Juan scrisa de Josef Toman. Cand e intrebat ce cauta la o femeie, raspunde in urmatorul fel...desi cand citesc aceste randuri imi dau seama ca exact asta cauta si femeia la un barbat...sau ma rog...asta caut eu cel putin....nu stiu daca e de bine sau e de rau...Nu sunt si nu imi doresc un Don Juan dar il inteleg perfect.






'...toata duiosia mamelor si toata impetuozitatea amantelor, sa fie focul fierbinte si apa racoritoare, intelepciunea si nebunia, copilaria stangace si experienta, femeia straveche si totodata juvenila, naiva ca un copil, catifelata, fina si aspra, dura si supusa, miroase a carciuma si a tamaie de biserica, sa intruchipeze deopotriva patul si piatra funerara, omul si fiara, femeia sfanta si totodata diavolul ispititor, femeia tuturor femeilor, frumoasa prin omenia ei, prin daruirea in dragoste, frumoasa la trup si suflet.'


No comments:

Post a Comment