14 February 2015

Un vis, intr-o zi de vara


Un vis, intr-o zi de vara m-a gaseste pe un deal, la umbra unui copac. Ma uit in jur si vad doar natura, aud doar liniste si simt pace. Ating usor frunzelei copacului si ma uit la el zambitoare de parca imi impartaseaza secretul. Ii ating trunchiul si inchid ochii zambind. Apoi dansez, dansez singurica in timp ce soarele imi atinge parul si vantul adie dulce. Ma gandesc la el, cand l-am vazut, cand mi-a zambit… clipele de joaca cu el, ochii lui, paiul din gura lui, rasul lui si…locul acesta.

 
Ma opresc brusc din dans cand ma uit in fata mea. El e! Sta in fata mea si imi surade dragalas. Ma ascund dupa copac, inima imi bate tare si nu stiu daca am vazut realitatea sau o fantoma. Mi-e frica dar in acelasi timp zambesc. Ma uit dupa copac sa verific daca e inca acolo. A disparut. Il caut dar nu-l vad. Inchid ochii trista. Dar in acel moment ma ia de mana si dansam impreuna. Deschid ochii si e in fata mea, fermecator, zambaret, asa cum il stiu doar eu. Dansam impreuna si inchid ochii caci mainile mele ii mangaie umerii iar bratele lui ma cuprind. Nimic nu e mai important, nimic nu mai conteaza si nu mai am nevoie de nimic mai mult decat de acest sentiment. Rad si il aud si pe el razand. Dar rade doar pentru o scurta durata.
 
Deodata bratele lui nu ma mai cuprind si nu-i mai aud rasul. Deschid ochii. A disparut. Inchid ochii din nou sperand ca o sa apara iar. Nu apare. Il astept. Nu vine. Plang, il strig. Nu raspunde. Imi aduc aminte de el dar nu mai simt pace, nu mai aud liniste si nu mai vad natura.
 
Un vis...intr-o zi de vara m-a gasit pe un deal, la umbra unui copac.

No comments:

Post a Comment