31 December 2014

La multi ani cu sanatate 2015!

 
 
 
Anul nou bate la usa si eu ma tot plimb prin casa ca nu stiu cu ce sa ma imbrac si ma gandesc cam cat o sa dureze diseara pana ma imbat la maxim…cred ca pe la un 18.00 sunt deja ametita si la 21.00 devin melancolica. Pana la ora 00.00 nu mai am chef de nici-un revelion, an nou sau orice speranta pentru un 2015 frumos pentru ca asa cum gandesc in fiecare revelion: ‘anul asta tot de rahat va fi!’ Cam asta e starea mea in aceasta dimineata. Am facut cumparaturile, mancarea din Olanda nu se compara cu delicioasa masa din Romania dar hai incercam, ce sa facem si noi? Am facut putin curat prin casa, bradul meu saracul a inceput sa cheleasca din ziua in care l-am cumparat si in fiecare zi o gramada de ace pe jos. Dar nu-l arunc cum arunca Olandezii o zi dupa Craciun, il las acolo sa faca atmosfera de revelion. Diseara nu am nici-un plan, n-am rezervari la club sau la restaurant ca deh sunt in Olanda ce naiba…nu ca nu se procedeaza si pe aici asa dar pana ajung eu in Amsterdam sau in Rotterdam si pana ma intorc…ca trebuie cu trenul avand in vedere ca vreau sa si beau…Pai lenea e mare si rezultatul nu e deloc spectaculos…cei care au avut experienta de petrecerile de revelion din Olanda ma inteleg, cei care nu stiu, viseaza la un adevarat paradis cu artificii cu miros de cascaval si lalele colorate zburand prin ceruri…a da si DJ’s imbracati in mori de vant…hmm cred ca exagerez dar asta e. Nu am baut inca nimic dar sunt destul de cinica azi.

Dar stati oameni buni ca nu sunt aici sa va stric cheful pentru diseara. Sunt aici sa va amintesc de momentele frumoase…bine bine nu am inceput bine dar o sa incerc sa va inveselesc.

Adica ok se mai intampla din cand in cand sa avem un revelion de rahat…la mine revelioanele frumoase le pot numara pe degete. Dar macar le pot numara si imi aduc aminte de ele razand. Dand buzna la o petrecere unde nu am fost invitata si dansand pana dimineata cu niste straini care devenisera prieteni peste noapte, asta da revelion! Purtand pantalonii unui baiat cand el purta fusta mea si dansand asa ca o nebuna…merge merge. Aflandu-ma in mijlocul Londrei gata gata sa ma storceasca aglomeratia si neputand vedea artificiile de fum si de capatinile tampite de turisti? Un revelion mai putin confortabil dar cu o amintere tampita pe cinste. Sezand pe canapea si uitandu-ma la televizor la videoclipurile anului…un revelion mai putin grandios…Dar asta e cu sarbatorile de anul nou, unele sunt rele, altele nebunesti, altele frumoase, ca si zilele din viata noastra. Nu pot fi toate frumoase pentru ca atunci nu am mai putea aprecia momentele care au meritat cu adevarat, in care ne-am simtit fericiti si bine.

Zic ca ingredientele cele mai bune la revelion sunt: bautura, dispozitia buna si oamenii in jur de care tie drag. Si cam atat. Daca le ai pe astea esti castigator. Corijez, daca le ai pe astea si le apreciezi atunci esti castigator! De multe ori nu ne dam seama de ce avem pana nu e prea tarziu. Apreciaza ce ai, chiar daca nu e mult si bucura-te de acum, nu te mai gandi la maine sau viitor, macar o noapte nu o face. Bea, danseaza si rade daca ai pofta. Daca esti single, agata si tu (cu undita) un baiat frumos sau o fata draguta si danseaza pana dimineata. Stiu, stiu, care sunt sansele nu? O gramada din noi viseaza la o iubire perfecta, romantica cu care sa te uiti la artificii, sa bei sampanie si cu care sa dansezi pana cazi jos..asta vor femeile ca majoritatea barbatilor vor doar una ‘misto si dotata’ cu care sa se distreze pana dimineata. Oricum, daca te trezesti cu el sau cu ea in pat maine dimineata, bravo tie J Suna-ma si pe mine si spune-mi de aventura ta. Dar nu prea devreme maine ca sigur o sa am o durere de cap pe cinste.

La multi ani oriunde va aflati si nu fortati sentimentele, simtiti-va cum vreti voi si faceti ce vreti ca deh e revelionul nebunilor!
 
 

1 comment: