24 December 2010

Vine Craciunul - Doamne mie scarba

Vine Craciunul
ma bucur nespus
afara a nins
ce-as mai vrea in plus?

aveam lista facuta
sa iau de mancare
ca-ci vrem de Craciun
sa facem serbare

de dimineata m-am sculat
sa fac cumparaturile
dar am alunecat
pe toate bataturile

la supermarket
plin de lume
nu stiam cum s-o iau
sa apuc mai multe

da-o incolo de lista
ca zarva-i prea mare
stai ca n-am carne tocata
dar niciun supermarket aici n-o are

da-i la alt supermarket
prin apropiere
sper sa ajung acasa
inainte de Sfanta Inviere

Pe drum e mult trafic
Lumea nu stie sa mai conduca
Peisajul e jalnic
Parca nimeni nu stie unde sa se duca

In final am ajuns la alt supermarket
Dar aici jalea e mare
Sute de masini in rand
Asteptand la o singura parcare

Dupa vreo ora juma
Am ajuns in alimentara
Am luat carnea cacama-s pe ea
Ca de abia asteptam sa ies afara

Si asa am ajuns acasa
Plina de draci si suparare
Sa-mi bag picioarele in ea de sarbatoare
C-am ramas rasa de bani si de rabdare
Si acum draga cititorule
Participa si tu, spune si tu ce te doare!

Va doresc sarbatori nenorocite si un an nou depresionant!

No comments:

Post a Comment