16 December 2010

E joi: plan de facut mai multe

Suna mai interesant asa de parca sunt foarte ocupata azi. Adevarul e ca am facut ceva, am aplicat la cateva joburi si am mai trimis niste mailuri pentru a publica povesti. Dar stii cum e aia, nu conteaza ce ai facut conteaza ce iese din toata treaba.

Astazi...ploua...ce mirare nu m-am asteptat sa ploua asa des in Olanda ;) Apropo am dat de niste Romani la supermarket saptamana trecuta. Erau amandoi la usa la supermarket cersind, ca pe aici asa se procedeaza, vand ziare si iti zic buna ziua si la revedere de cate ori treci pe langa ei. Eh faza tare era ca stateam langa ei si nu si-au dat seama ca sunt Romanca. Vorbeau intre ei 'da ma, e nasoala treaba...' dar la un moment dat il aud pe unu zicand 'iote si pe aia cat-a vaca.' vorbeau de o Olandeza care statea de vorba cu altele. Ma pufni rasul si am plecat de acolo. Ah da...faza tare in legatura cu rasul:

Am fost la partea a saptea de la Harry Potter (bravo draga in loc sa-ti cauti munca tu te duci la film) si nu va spun sfarsitul filmului pentru ca poate vreti sa vedeti si voi dar la ultima faza a filmului am inceput sa rad cu toate ca era multa liniste in sala pentru ca era un moment trist.Si rad...si rad si incep capatanile sa se intoarca spre mine...or fi crezut ca plang dar nu ma mai puteam abtine...o tipa langa mine se uita la mine iritata dar nu ma puteam controla. Cand s-a terminat filmul eram plina de lacrimi. Daca vedeti filmul o sa intelegeti ce faza era....nu nu...nu vreau sa fac reclama la film ca sincera sa fiu nu s-a meritat. Ceea ce au aratat ei in trei ore puteam sa va spun in cinci secunde.

Si asa cu viata mea, ma duc la filme, rad...cu toate ca mai mult am plans in ultima vreme mai ales ca imi murise catelusa pe care o aveam de o viata (15 ani si jumatete). E nasol cand dispare asa deodata din casa dar asta e era batrana si pot spune ca nu a adus o viata asa rea...inafara faptului ca a trebuit sa-mi vada moaca in fiecare zi.

Deci update: no job, am plans mult, am ras nitel, astept Craciunul ca acela e momentul in care am o scuza ca nu am servici...va pup pe toti

No comments:

Post a Comment