26 November 2010

E vineri: plan de facut nimic

In sfarsit e vineri...de parca ar conta pentru mine ce zi e ha ha. Am fost la studio la radio sa mai fac un interviu pentru Duminica si am fost la dentist. Bineinteles ca la dentist iar au inventat chestii ca sa-mi fure bani si avand in vedere ca nu- pot controla n-am avut de ales. Dentista trebuia sa ma fac 'stiti va trebuie o poza la  masea...PAC 50 de euro va rog.' Eh asta e, daca mai pun si cariera asta la socoteala innebunesc. Acum ma gandesc sa intru in reclame, la birou din asta care inventeaza fel si fel de chestii mai stii.

Ma uit afara, e soare dar e friiiiigggggg. As ramane aici inchisa toata ziua si sa mi se aduca pizza in fiecare zi. Spaghete am suficiente in casa asa ca pe alea le fac eu. Si am si filme destule si alea pe care nu le am le fac comanda ca contul nu e pe numele meu asa ca nici macar nu primesc factura ha ha. Si la carti tot asa de pe site le comand si citesc toata ziua...mai bine a apuc sa le citesc pe alea pe care le am acum...cei care ma cunosc cred ca deja au zambetul pe buze. Am un morman de carti si ma stresezi cum le vad ca stau toate la rand asteptand sa fie citite si eu ma cacai o luna la fiecare...dar de cumparat le cumpar numaidecat. De aia am vreo 100 de carti si vreo 5 citite. Muzica am, social pot sta pe net toata ziua si ma conversez cu altii care n-au ce face. Eu zic ca-i frumoasa viata asa...ah stai ca parca lipseste ceva...ah da...BANIII! Pai imi vand un ficat, maine un rinichi, un plaman de parca am nevoie de ele, oricum nu ies pe afara asa ca de ce sa le pastrez?  Si imi vand toata imbracamintea ca nu-mi trebuie si raman in chiloti. Deci sa recapitulam de acum in colo:

Ma gasiti pe canapea, inconjurata de munti de carti, uitandu-ma la filme noi, cu pizza in mana si in chiloti...respirand greu ca mi-am dat un plaman. Imi convine ma duc pe ebay sa-ncep vanzarea.

1 comment:

  1. Ce bine e sa faci doar ce-ti place.
    Sa ne aduci la cunostinta cand termini toate cartile de citit si daca tot in chiloti ai ramas haha...
    Succes

    ReplyDelete