12 November 2010

Asa deci asa incepem

Pai ce puteam eu sa fac decat sa incep si eu un blog. Oricum toata lumea are si avand in vedere ca-mi place scrisul de ce nu. Sa vedem cat rezista ca nu prea sunt asa prietena cu disciplina...mai mereu ne certam.

Si cum incepem blogu. Pai hai sa zic cine sunt, ce fac dar nu prea multe ca dupa aia se plictiseste lumea. Locuiesc in Olanda, am 28 de ani, am venit aici de cand aveam 14 ani. Imi place tara? Nu prea. Dar n-am de ales. Mai ales in zile ca astazi cand e furtuna mare si ploi si frig chiar ma gandesc sa-mi fac bagaju si sa fug fara ca cineva sa afle unde. Si bineinteles ca ma gandesc la o tara calda, pai normal, la soare, la mare, fara stres si probleme.

Stresul pot sa zic ca am mai scapat de el. Lucram fulltime dar muream cu zilele asa ca m-am decis sa-mi dau demisia. Multa lumea a zis 'bravo' altii 'bai nu esti sanatoasa'. Motivul e ca din totdeauna mi-am dorit sa fac altceva, ceva creativ si mereu am zis ca am timp suficient sa o fac. Si uite asa trec anii si ste trezesti la 28 de ani ca de fapt vroiai sa faci altceva acum 8 ani. Problema financiara? Am strans niste bani, nu cine stie ce dar atat sa ma tina cateva luni pana imi gasesc altceva. Mi-am zis ca am trei luni la dispozitie. A trecut deja o luna juma....nu ne stresam gasim noi pana la urma o munca care sa ni se potriveasca.

Si ce fac eu toata ziulica? (Imi place faza cu pusul intrebarilor si tot eu raspund...jalnic, stiu) pai lucrez pe baza voluntara la o statiune de radio locala si am avut pana acum doua reportaje care au fost la radio si au aparut si pe situl lor. Eh macar acu arat ca nu mi-am petrecut saptamanile mucegaita pe canapea sau pierzind ore in sir pe net...Asa si m-am gandit ca invatamintul mi s-ar potrivi. Da aici e altfel invatamantul decat in Romania, adica din cate mai tin minte si aud acum la noi e mai rau. Aici e destul de ok dar stai ca n-am inceput inca. Am avut doua zile pana acum in care am mers la o scoala sa vad cum e. Conclusia: invatatoare la gradinita e de belea, clasele 5-8 e mai ok. Si as vrea sa ma fac profa de Engeleza daca se poate. Chiar azi am trimis CVul meu la o scoala ca au un loc pentru profesor de Engleza, sa vedem daca vor raspunde sau nu.

Apropo imi cer scuze daca mai scriu ceva prostii sau cu greseli dar ma pot apara cu faptul ca am plecat tanara din Romania plus ca stiu si Engleza si Olanda...asa asa lauda-te.

Hai sa o lasam asa deocamdata. Va mai scriu eu zilele astea ca doar n-oi munci.

No comments:

Post a Comment